Share This Article
Sprawdzając najnowsze statystyki e-mail marketingu, zdajemy sobie sprawę, że liczba otwieranych wiadomości e-mail na smartfonach wzrosła do 30%.
Oznacza to, że ludzie wolą otwierać swoje e-maile na urządzeniach mobilnych zamiast na komputerach. W rezultacie wyszło na jaw znaczenie tworzenia tekstu preheadera dla e-maili. Dlatego też, jeśli jesteś marketingowcem, który chce zwiększyć sprzedaż poprzez program do mailingu i wysyłanie newsletterów, ćwiczenie tekstu preheadera w e-mailu jest czymś, co powinieneś rozważyć.
Co to jest tekst w preheaderze?
Tekst preheadera to podsumowanie wiadomości e-mail, które pojawia się zaraz po wierszu tematu po odebraniu w skrzynce odbiorczej listy subskrybentów wiadomości e-mail. Funkcja tekstu preheadera wiadomości e-mail polega na tym, że informuje, o czym jest wiadomość e-mail, zanim ktoś ją otworzy. Dlatego bardzo ważne jest, aby napisać fascynujący tekst w preheaderze, ponieważ określa on działanie, jakie odbiorca podejmie w stosunku do Twojego e-maila. Innymi słowy, tekst preheadera może wywrzeć pozytywne wrażenie na odbiorcach.
Stosując program do mailingu, możesz napisać tekst preheadera i dodać go do wiadomości e-mail w różnych celach. Może chcesz zwiększyć retencję klientów, przyciągnąć więcej ruchu do swojej witryny, więcej czytelników newslettera z poprzedniego miesiąca, więcej potencjalnych klientów w mediach społecznościowych, więcej klientów itp. Program do mailingu umożliwi wysyłanie newsletterów z tekstami z preheaderem i w ten sposób łatwo zaprosisz subskrybentów do śledzenia Cię na kanałach mediów społecznościowych.
Przeczytaj swój e-mail kilka razy
Pierwszym krokiem, który należy zrobić, aby napisać najlepszy tekst preheadera w wiadomości e-mail, jest kilkakrotne uważne przeczytanie treści wiadomości e-mail. Istotne jest to, że chcesz podsumować swój e-mail w kilku słowach, więc musisz wiedzieć, co w nim najlepiej opisuje, o czym jest Twój e-mail. Przeczytaj wiadomość e-mail, aby zobaczyć, co jest najważniejszą częścią i ostatecznym celem. Staraj się dobierać słowa w sposób, który przykuwa uwagę odbiorców i sprawia, że chcą czytać więcej, aby zaspokoić ich ciekawość.